KEK-u njofton se është duke vazhduar të jep maksimumin në ofrimin e energjisë elektrike për konsumatorët e vet. Gjendja është më e mira e mundshme në këto rrethana ekstreme. Në bazë të planit, janë katër blloqe në sistem të cilat po prodhojnë deri në 800 megavatë për orë, ndërsa importi që është në dispozicion nga rajoni shkon në 250 megavatë për orë.
Zyrtarët e KEK-ut thonë se kërkesa për rrymë ka arritur maksimumin, e cila në orët e pikut po arrin deri në 1300 megavatë për orë. Kjo kërkesë është e papërballueshme, prandaj KEK apelon për kursim maksimal të energjisë elektrike.
“Energjia në dispozicion mundëson që kategoria A të furnizohet pa ndërprerje, kategoria B të ketë reduktime eventuale vetëm në orët e pikut me orar 5:1 dhe për kategorinë C 4:2 eventualisht 3:3 në pik”.
“Energjia në dispozicion mundëson që kategoria A të furnizohet pa ndërprerje, kategoria B të ketë reduktime eventuale vetëm në orët e pikut me orar 5:1 dhe për kategorinë C 4:2 eventualisht 3:3 në pik”.
“Pavarësisht energjisë në dispozicion, nga kërkesa enorme po krijohen edhe mbingarkesa, sidomos në kryeqytet, të cilat vijnë edhe si pasojë e mosfunksionimit të Termokosit. Mbingarkesat më të theksuara janë në lagjet Dardania, Ulpiana dhe Qendër, ku edhe pse shumica e daljeve janë në kategorinë A, KEK-u për t’i ruajtur asetet nga ndonjë avari po detyrohet të aplikojë për secilën dalje reduktime interne shtesë nga 1 orë, pavarësisht kategorisë”, thuhet në njoftimin KEK-ut.
Bllokimi në lift
Në këto situata, po paraqiten edhe rastet kur qytetarët bllokohen në ashensorë. “Korporata sqaron se kur një dalje 10 kV (kilovolt) është duke u reduktuar dhe në atë dalje kemi më shumë se një ashensor, atëherë atë dalje KEK-u nuk e kyç. Në këto raste qytetarët duhet të nxirren nga lifti mekanikisht nga personi i autorizuar i banesës ku ndodhet ashensori. Në rast se ky person është larg ndërtesës, atëherë KEK-u i udhëzon këta qytetarë të ftojnë zjarrfikësit ose policinë të cilët kanë instruksione se si të veprohet në këto raste”.
Arsyeja pse KEK-u nuk ka mundësi ta kyçë daljen që është në reduktim është se kur ka në atë dalje më shumë se një ashensor, në rast se KEK-u e kyçë daljen për një qytetar, në një tjetër ashensor mund të jetë duke dalë ndonjë qytetar tjetër në mënyrë mekanike. Në këtë rast automatikisht qytetari, që po del në mënyrë mekanike apo kushdo që është afër ashensorit mund të aksidentohet për vdekje.