Facebook kundër rrëmbimit të klikimeve

Edhe pse duket se në Facebook nuk ka edhe aq shumë spam, prapëseprapë ca persona “të mençur” të cilët përmes dy metodave e bëjnë shfrytëzuesin që të bëj një klik, i cili nuk do ta dërgoj atje ku dëshiron ai. Facebook kundër mashtruesve të këtillë lufton, në mes tjerash, edhe me padi pranë gjykatave të ndryshme.

Një nga kompanitë e cila sipas pohimeve bën diçka të këtillë është Adscend Media, për të cilën dihet se përkrah skemat e ridrejtimit të klikimeve (clickjacking). Si e bëjnë këtë? E vendosin lidhjen e cila ka një format të veçantë, për shembull në ndonjë video ose foto potencialisht mjaftë interesante, e kur shfrytëzuesi të klikoj mbi lidhjen, në vend të përmbajtjes së dëshiruar i ofrohet shkarkimi i ndonjë fajlli ose lidhja e dërgon në ndonjë faqe të dyshimtë.
Mënyra e dytë është krijimi i butonit të padukshëm Like, mbi të cilin pastaj vendoset fotografia potencialisht interesante, e kur shfrytëzuesi të klikoj mbi të, në të vërtetë “bën like” ndonjë faqe të padëshiruar (të spamerit). Këtë faqe të bërë Like pastaj e shohin miqtë e viktimës të cilët ndoshta do ta vizitojnë pikërisht për shkak se ju e keni bërë Like (që ju në të vërtetë nuk e keni bërë).
Facebook përndryshe edhe më herët pati paditur spamerët, kështu “mbreti i spamit” Stanford Wallace isthe i detyruar të paguaj dëmshpërblimin prej 711 milion dollarë, e Philip Porembski 3505 milion dollarë.