Ngjarja e organizuar nga Marazzi Group, në Pallatin e Arteve në Valenca të Spanjës, të projektuar nga Santiago Calatrava – që është një simbol i artit bashkëkohor - u cilësuar nga të gjithë si një ngjarje tejet e suksesshme.
Ngjarja që koincidoi me panairin Cevisama në këtë qytet spanjoll, u ndoq nga më shumë se 500 klientë, partnerë, arkitektë dhe profesionistë botërorë për mbulesat dhe dizajnet e qeramikës.
Mbrëmja ofroi mundësinë për diskutime të mëtejshme për temat me interes të madh në lidhje me gjendjen e tregut të pllakave të qeramikës, sidomos në Spanjë, një vend me një traditë të madhe në këtë industri, si dhe përkushtimin Marazzi Group për t’u fokusuar në risi, cilësi dhe zhvillim të qëndrueshëm.
"Dëgjimi dhe shkëmbimi i ideve me klientë kanë qenë gjithmonë vlerat themelore për frymën Marazzit", thotë CEO Maurizio Piglione. "Këtu në Spanjë ne edhe një herë kemi marrë konfirmimin se synimi ynë është që të përqendrohemi në stil dhe produkte atraktive, me dizajn të lartë, por të përballueshëm dhe për një mjedis miqësor, në përputhje me kërkesat aktuale të tregjeve spanjolle dhe ndërkombëtare".
Marazzi Group ka ekspozuar në Cevisama në një hapësirë prej 500 metra katrorë, duke shfaqur format e reja të produkteve nga Marazzi Espana, të prodhimeve më të mëdha italiane të Grupit dhe të brendit Hatria të pajisjeve sanitare.
Në këtë edicion Marazzi synon edhe një herë ta vendos veten si etalon kyç për risitë kryesore të sektorit teknik dhe të dizajnit, duke ofruar një gamë të 12 koleksioneve të pllakave të reja të murit, në madhësi të mëdha dhe me një pasuri mahnitëse të ornamenteve dhe formave.