Misioni i Bashkimit Evropian në Kosovë, EULEX, është duke e hetuar projektin “Rruga 7, autostrada Morinë-Merdare”, të cilin Qeveria e Kosovës ia besoi konzorciumit amerikano-turk, “Bechta&Enka”.
Burime të Indeksonline brenda EULEX-it bëjnë me dije se tash e gati një muaj ky mision është duke kërkuar në vazhdimësi dokumente në Ministrinë e Infrastrukturës, trashëgimtare e ish-Ministrisë së Transportit dhe Postelekomunikacionit, për këtë projekt.
Edhe pse është projekti më i madh investiv në vend, vlera e të cilit mund të arrijë mbi 700 milionë euro, Ministria e Infrastrukturës nuk kanë pranuar që të flas për këtë veprim të EULEX-it.
Nisjen e hetimeve nuk e ka mohuar e as pohuar EULEX-i.
“EULEX-i në parim nuk komenton rreth hetimeve”, ka thënë për Blerim Krasniqi, një nga zëdhënësit e EULEX-it.
Derisa ky mision është duke marrë dokumente në MI për projektin në fjalë, në konzorciumin amerikano-turk ende nuk është “dukur”.
“Projekti nuk ka marr asnjë kërkesë nga EULEX-i për të dhënë asnjë lloj dokumentacioni”, ka thënë Ela Ruçi, zëdhënëse e “Bechtel & Enka”.
Ky projekt ishte tenderuar nga ish-Ministria e Transportit dhe Postelekomunikacionit (MTPPT) kur atë po e drejtonte deputeti Fatmir Limaj, ndaj të cilit EULEX ka bërë dy vite hetime për korrupsion, për të cilat ende nuk ka ndonjë vendim se si do të përfundojnë.
Pas një procesi të gjatë tenderimi, kontratën me “Bechtel & Enka” pos Limajt e kishte nënshkruar edhe ish-shefi i Prokurimit, Nexhat Krasniqi, që po ashtu, sikurse Limaj, është hetuar si i dyshuar për korrupsion nga EULEX-i për dy vite me radhë.
Pas një procesi të gjatë tenderimi, kontratën me “Bechtel & Enka” pos Limajt e kishte nënshkruar edhe ish-shefi i Prokurimit, Nexhat Krasniqi, që po ashtu, sikurse Limaj, është hetuar si i dyshuar për korrupsion nga EULEX-i për dy vite me radhë.
“Rruga 7, autostrada Morinë-Merdare” është pjesë e të ashtuquajturës “Rruga e Kombit”, e cila lidhet me autostradën e Shqipërisë, që po ashtu është ndërtuar nga konzorciumi “Bechtel & Enka”.