Në fund të nëntorit do të përurohet 60 kilometërshi i autostradës Morinë – Merdar. Linja ajrore Prishtinë – Tiranë ka përpjekje që të rikthehet në funksion. Ndërsa, me gjithë planet dhe premtimet, tani për tani, nuk do të ketë investime për ndërtimin e linjës hekurudhore që lidh Kosovën me Shqipërinë. Kështu është thënë të premten, në Prishtinë, nga ministri i infrastrukturës së Kosovës, Fehmi Mujota dhe ai i transporteve dhe punëve publike të Shqipërisë, Sokol Olldashi.
Të dy ministrat kanë biseduar edhe për një varg çështjesh që kanë të bëjnë me hapësirën e lartë ajrore, e cila, aktualisht është kompetencë e NATO-së.
Sa i përket rikthimit të vijës ajrore Prishtinë – Tiranë që llogaritet të jetë ndërprerë për shkak të konkurrencës që i ka bërë autostrada, ministrat kanë vendosur të gjejnë modalitete dhe lehtësira që sërish në kuptimin ekonomik ta bëjmë më të arsyeshme këtë linjë ajrore.
Ministri Mujota, ka bërë të ditur se me gjithë përpjekjet dhe lehtësirat, kjo do t’i mbetet tregut të vendos. “Aq më mirë është të rikthehet kjo vijë ajrore. Ne tani biseduam edhe për disa detaje të lehtësimeve që do të vendosim si Qeveri e Kosovë në raport me atë në Tiranë, por ka një rëndësi edhe simbolike edhe të interesit tjetër që vija ajrore Prishtinë- Tiranë të ekzistojë”, u shpreh Mujota.
Ministrat e të dyja vendeve nuk kanë lënë asnjë alternativë transporti që lidh këto dy vende pa e diskutuar.
Por, kur është përmendur linja hekurudhore, ministri Sokol Olldashi, tha se nuk është koha të shpenzohet për të. “Ne po punojmë edhe për fizibilitetin e një linje hekurudhore që do të lidhë Shqipërinë me Kosovën. Sigurisht që është një vepër infrastrukturore që do të kërkojë mobilizime të mëdha financiare dhe të jemi realist se nuk është periudha më optimale për të menduar për shpenzime kolosale siç e do linja e tillë hekurudhore por kjo nuk na pengon ne që të ecim hap pas hapi”, theksoi Olldashi.
Sa i përket portit të Shëngjinit, që të dy Qeveritë ka kohë që janë pajtuar që të jetë nën menaxhimin e autoriteteve të Kosovës. Ministrat janë deklaruar se nuk mund t’i detyrojmë transportuesit e Kosovës që ta shikojnë si një alternativë këtë port, siç e shikojnë tani alternativë portin e Durrësit.
Sa i përket rikthimit të vijës ajrore Prishtinë – Tiranë që llogaritet të jetë ndërprerë për shkak të konkurrencës që i ka bërë autostrada, ministrat kanë vendosur të gjejnë modalitete dhe lehtësira që sërish në kuptimin ekonomik ta bëjmë më të arsyeshme këtë linjë ajrore.
Ministri Mujota, ka bërë të ditur se me gjithë përpjekjet dhe lehtësirat, kjo do t’i mbetet tregut të vendos. “Aq më mirë është të rikthehet kjo vijë ajrore. Ne tani biseduam edhe për disa detaje të lehtësimeve që do të vendosim si Qeveri e Kosovë në raport me atë në Tiranë, por ka një rëndësi edhe simbolike edhe të interesit tjetër që vija ajrore Prishtinë- Tiranë të ekzistojë”, u shpreh Mujota.
Ministrat e të dyja vendeve nuk kanë lënë asnjë alternativë transporti që lidh këto dy vende pa e diskutuar.
Por, kur është përmendur linja hekurudhore, ministri Sokol Olldashi, tha se nuk është koha të shpenzohet për të. “Ne po punojmë edhe për fizibilitetin e një linje hekurudhore që do të lidhë Shqipërinë me Kosovën. Sigurisht që është një vepër infrastrukturore që do të kërkojë mobilizime të mëdha financiare dhe të jemi realist se nuk është periudha më optimale për të menduar për shpenzime kolosale siç e do linja e tillë hekurudhore por kjo nuk na pengon ne që të ecim hap pas hapi”, theksoi Olldashi.
Sa i përket portit të Shëngjinit, që të dy Qeveritë ka kohë që janë pajtuar që të jetë nën menaxhimin e autoriteteve të Kosovës. Ministrat janë deklaruar se nuk mund t’i detyrojmë transportuesit e Kosovës që ta shikojnë si një alternativë këtë port, siç e shikojnë tani alternativë portin e Durrësit.